Wymiary

Juhuuu!! Wczoraj ładnie poćwiczyłam! Zbierałam się do tego do 22, ale udało się!
Dzisiaj mam zamiar rozpisać jakie w danym dniu chcę wykonywać ćwiczenia, może tak łatwiej będzie trzymać się planu, w sumie dobrze jakbym ustaliła stałą godzinę, chociaż z tym różnie u mnie bywa, ale nic! spróbujemy jeden tydzień na próbę ;)

Tak na dzień dzisiejszy stoję z wymiarami, zapisuję żeby nie zginęły:

Brzucho (na wysokości pępka): 92cm
Talia: 80cm
Biodra (w najszerszym miejscu): 95cm
Udo: 61cm
Pupal: 99cm

Kurcze, myślałam, że nie będę miała problemu żeby podzielić się swoimi wymiarami, bo nie spodziewałam się, że ktoś to faktycznie będzie czytał! Po chwili zawahania podaję, tragedii nie ma ;)
Może kiedyś dojrzeję do jakiegoś zdjęcia :D

W tym momencie jestem tym nosorożcem hahaha, cieszy mnie ta grafika za każdym razem kiedy ją widzę :D

2 komentarze:

  1. Świetna grafika!!! Jak ćwiczenia? Ja leżę z katarem�� wymiary mam podobne podejrzewam muszę też gdzieś zapisać. Pozdrawiam i czekam na ciąg dalszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczenia nie najgorzej, poćwiczyłam 3 razy w tym tygodniu, ale nie ma źle! Zapisz koniecznie, później fajnie sobie porównać, haha oczywiście zakładam, że nastąpi to moje "później" :D pozdrawiam i życzę szybkiego pozbycia się kataru!

      Usuń