Szarlotkaaa

Moja mama zrobiła nieziemską szarlotkę na ciepło z lodami i polewą czekoladową! jak się oprzeć takiej pokusie? nie ma szans! zjadłam ze smakiem, ale za to biorę dupsko w troki i jadę z tym koksem.
Zdjęcie może nie najlepsze, ale nie miałam czasu na idealne ujęcie bo ślina już mi ciekła po brodzie.



Podsumowanie tego tygodnia:
fast foody - 0
słodycze - 2, tak zjadłam 2 kawałki
ćwiczenia - 3x

W przyszłym tygodniu obiecuję się poprawić! 
Poćwiczę m.in. 4-5 razy, czas ostro ruszyć bo coś wolno się rozpędzam ;)

4 komentarze:

  1. Mój chłopak kupił dzisiaj nutellę. Moja łyżeczka i ja kochamy nasz związek z nutellą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz być blisko ze swoją łyżeczką, piękny związek, kochany chłopak <3 wyczaiłam jakiś czas temu krem marshmallow, myślę, że moja łyżeczka również byłaby szczęśliwa :o

      Usuń
    2. na scrummy.pl, na dodatek ten sklep jest w Twojej stolycy :D

      Usuń