TEN dzień

No i nastał ten dzień... porządny dzień zwątpienia.
Tak dobrze szło i na prawdę dawno nie było tak żebym poczuła, że nigdy mi się nie uda. Myślałam, że już jestem na takim etapie samozaparcia, że nic mnie nie zatrzyma.
Ale jednak. Muszę przyznać, że pofolgowałam w weekend i to ostro. Tyle fast foodów co zjadłam w ciągu tych 3 dni, nie zjadłam przez ostatnie 4 miesiące łącznie. Do tego ciocia przyjechała i czuję się jak jedna wielka baryła. Dzisiaj z powodu okropnego bólu brzucha stwierdziłam, że dobiję się pierogami, 3 mordoklejkami i 2 raffaello.



Chyba najbardziej cały czas trzymała mnie wizja mnie pięknie wyglądającej świadkowej w jakiejś czaderskiej sukience, ach no i w bikini na plaży bez wstydu wstająca z ręcznika i z gracją idąca popluskać się w morzu... Ale teraz kiedy zostały 3 miesiące do ślubu i lekko ponad miesiąc do czerwca, mam wrażenie, że wszystko na nic i i tak będę musiała maskować brzuch w jakiejś sukience, z której nie do końca będę zadowolona, i i tak skończę leżąc na ręczniku na plaży.
W ciągu tych kilku miesięcy od kiedy ostro się za siebie wzięłam, już nawet miałam etap kiedy stwierdziłam, że robię to dla zdrowia i lepszego samopoczucia, ale jednak ciągle na tapecie jest brzuch.

Wszystko za wolno i nie tak. Nie chcę znowu powiedzieć, że wyszło jak zawsze.

Aaaaa drugiego podejścia na siłownię jeszcze nie było, ale może będzie jak tylko się ogarnę.

4 komentarze:

  1. Co to za defetyzm! Gdyby było wszystko takie proste to jaka z tego satysfakcja? Jazda z ćwiczeniami i głowa do góry:) Kiecki lepiej wybieraj i bikini nowe ;) pzdr Mati

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha zgadzam sie z przedmówczynią. Zadnego poddawania sie,objadlam sie w weekend trudno,ciesz sie ze pojadlas a teraz zabieraj Dupencje w troki i Wałcz dalej. Bedzie satysfakcja ,mowie Ci bedzie,wspomnisz moje slowa. Wstaniesz z tego ręcznika,pobiegniesz ruchem do morza nic sie nie zatrzęsie a ty z duma wskoczysz do wody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! :D odrazu miałam tę wizję przed oczami! :D "walcz" to na prawdę idealne słowo :o obiecuję dzisiaj poćwiczyć ;) koniec folgowania!

      Usuń